Wednesday, August 08, 2007

ساری گلین – Sari Galin

بودَرَنین/ اوزونو/ چوبان قایتار/ قوزونو/ ساری گلین
بودَرَنین/ اوزونو/ چوبان قایتار/ قوزونو/ ساری گلین

نه‌او لا بیرگون/ گورَم/ اُوز یاریمین/ اوزونو آخ
نِئنیم آمان آمان/ نِئنیم آمان آمان/ ساری گلین

گل سرخ کاشتم خار رویید عشق من دریغا ای دریغا...
دختر کوهستان دختر زیبا غزال زیبا رفت و یار دگر گرفت
مادرت بمیرد دختر کوهستان دختر زیبا دختر مارال غزال زیبا رفت و یار دگر گرفت
مادرت بمیرد دریغا ای دختر کوهستان دردت به جانم دریغا چه کنم

دامن کشان/ ساقی می‌خواران/ از کنار یاران/ مست و گیسو افشان/ می‌گریزد
بر جام می/ از شرنگ دوری/ بر غم مهجوری/ چون شرابی جوشان/ می بریزد

دارم قلبی لرزان ز رهش دیده شد نگران
ساقی می‌خواران/ از کنار یاران/ مست و گیسو افشان/ می‌گریزد

فایل موسیقی را به صورت فلش دریافت کنید.
موسیقی: Ilgar Moradof – با اشعار آذری، ارمنی و فارسی
تنظیم موسیقی و آوازها: استاد حسین علیزاده. [به تماشای آب‌های سپید]

Labels:

3 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

درود بر شما،

نوشته ای دارم با عنوان:

نظر قرآن پیرامون حقانیتِ رسالتِ پولسِ رسول و سرانجامِ آیینِ مسیح (الصف ۱۴)
http://evangelic.blogfa.com/post-38.aspx

این البته بر اساس یکی از نوشته های قدیمی من هست. اما آن را بکل نوسازی و بازنویسی کرده ام و حجم آن تقریبا دو برابر شده است. مطالب زیادی همراه با یک سری از اصلاحات مهم در آن صورت گرفته است.

خواندن آن را بسیار سودمند میدانم. لطفا نظرتان/نقدتان را هم از من دریغ نکنید.

بدرود باشید

6:51 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

از
http://www.persianblog.ir/posts/?weblog=ertebatbamihan.persianblog.ir&postid=7180503
به
http://iranianuk.com/article.php?id=16344
رسیدم:
احمدی نژاد: در ایران آزادی تقریباَ مطلق است.

9:17 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

بسیار ممنونم از اینکه معنی آهنگ رو نوشتی

7:27 AM  

Post a Comment

خانه >>