Monday, July 30, 2007

مساعدت

يك خانم 35 ساله، داراي 4 فرزند و وضعيت مالی بسيار ضعيف، ساكن صفادشت کرج، به ديابت شديد مبتلاست كه در نتيجه 70% بينايی خود را از دست داده است. هم‌چنين به دليل ناراحتی كليه‌ها يك روز در ميان دياليز می‌شود و در حال حاضر در نوبت كليه براي عمل پيوند كليه می‌باشد.
به همت دوستان چند كار اساسی برای اين خانواده بايد انجام شود كه به كمك و همكاری همه‌ی شما احتياج داريم از جمله:

1- هر ماه مبلغ 35000 تومان براي انجام دياليز و تست‌های مربوطه.
2- تعمير سقف منزل كه در وضعيت خوبي نيست. (قبل از رسيدن فصل سرما)
3- لوله كشي گاز.
4- خريد آبگرمكن (حتی آب گرم هم ندارند!)
5- خريد يك ماشين لباس‌شويی (حتی دست دوم)

در ضمن لازم به ذكر است كه همسر اين خانم كه سال‌ها معتاد بوده به تازگی ترك اعتیاد كرده و در شهرداری مشغول به کار است ولی درآمد قابل توجهی ندارد.
مسؤليت تعمير، خريد و درمان اين خانم را یکی از دوستان به عهده گرفته است كه بنا بر پيشنهاد ايشان شما می‌توانيد به اتفاق؛ وضعيت اين خانواده را از نزديك نظاره كنيد. در صورت تمايل به شركت در اين كار خير لطفاً به من خبر دهيد. اگر دوستان و نزديكان شما نیز مايل به همكاری هستند؛ می‌توانيد واسطه‌ی خير بشويد.

برای تماس با من از ایمیل [amir.a.riyazi@gmail.com] استفاده کنید تا به هر نحو ممکن شما را برای هم‌یاری و مساعدت راهنمایی کنم. کمک شما را هرچند از نظر مادی بسیار اندک، هدیه‌ای الهی می‌دانیم.

2 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

فکر می کنم بد نباشه این خانم به مرکز بهزیستی وردآورد مراجعه کنند.اگر کاری از دست ما ساخته بود در مرکز برای این خانم انجام میدیم

2:55 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

ممنون عزیز. به دوستان رابط گفتم. قرار شد مطرح بشود اگر ممکن بود حتماً مراجعه می‌کنند. کاش ایمیلی از خود می‌دادید برای احیاناً هماهنگی بیشتر.

3:36 PM  

Post a Comment

خانه >>