Friday, December 29, 2006

نظرگاه دل درویش

این روزها که کمتر آفتابی می­شوم شاید دلیلش قبضی باشد که گرفتارش شدم. خسته هم که هستم دیگر نور علی نور. با این حال تکه­ای زنده از صدای سید خلیل عالی نژاد با تاری که خوش می­نوازد (گویا شیوه­ی نواختنش نیز در مکتب تبریز باشد. درست نمی­گویم دکتر سام عزیز؟) به دستم رسید که همین­جا تقدیمش می­کنم به دوستان.
مدت زمان: 2 دقیقه و 31 ثانیه
دریافت فایل mp3. با حجم 295 KB
پ.ن. 1: شاید 1 ثانیه از ابتدای آواز سید قطع شده باشد. یه همین صورت به دستم رسید و بنده هم تقدیم کردم. شرمنده خلاصه.
پ.ن. 2: بهترین روش دریافت هم همان فشار دادن کلید سمت راست موس بر روی یکی از لینک­های فوق و انتخاب گزینه­ی Save Target As...است. بقیه­اش را هم که دیگر خودتان استادید.
پ.ن. 3: دوست عزیزم جناب سام لطف کردند و در ایمیل در خصوص سوال فوق مرقوم کردند که: من هم با شما موافقم. ریزها و مالش­ها تداعی کننده­ی آن سبک است.

Labels:

1 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

besyaaaaaaaaar zibaaaaaaa booooood

8:39 AM  

Post a Comment

خانه >>