Thursday, June 28, 2007

حال که تنها شده‌ام می‌روی؟

این تصنیف را به برادری تقدیم می‌کنم که چندی‌ست که نیست یا هست و من نمی‌بینم. علیرضا ایلچی. علی جان ابوعطا می‌خواندها....
تصنیفی‌ست نایاب و سخت ناب از استاد آواز ایران جناب شجریان. قدیمی‌ست و در جمع اهل دل خوانده شده و تنها می‌دانم که در محضر مرحوم استاد «دادبه» هستند و نوازنده‌ی نی هم استاد موسوی‌ست. دستگاه هم ابوعطاست. فایل را که دانلود می‌کنید؛ کمی هم فکر کنید. در همان مدت کم یا زیاد که مشغول پیاده سازی هستید. به خودتان، به دیگران، به هر که در کنار شماست. به زندگی، به آن‌چه عشق‌اش می‌نامید. به هر چه که دوست دارید. کمی سکوت و سکون کنید. بعدش به گوش جان بسپارید. بهانه‌ی کیفیت هم نگیر دوست عزیز. در خانه ضبط شده نه استدیو.
فایل به صورت فلش است. اگر فلش پلی‌یر ندارید هم می‌توانید آن‌را از این‌جا بگیرید. برای دانلود، دکمه‌ی سمت راست موس را کلیک و سپس گزینه‌ی Save Target As را انتخاب کنید.
خواهشمندم برای شنیدن و یا پیاده‌سازی، تنها به آن لینک دهید.

Labels:

8 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

agha chand bar jahaie mokhtalef be esm Ostad Dadbeh barkhordeam,vali gheir az ieki do ta aks be chizi naresidam,shoma etelaat ishtari az ishon darid? albate midonam for kardand, vali kolan chikare bodand?

10:25 AM  
Blogger Saoshyant نوشته...

انسان اهل معنا بودند که دستی هم در موسیقی و اخلاق و عرفان داشتند و جناب شجریان و دوستان در جلساتی هفتگی به محضر ایشان رفته و از بیاناتشان استفاده می‌بردند. شجریان برخی از ظرایف موسیقی خصوصا در مایه‌های شور و دشتی و شاخه‌های دشتی را از ایشان آموخته است. در مجموعه‌ی 100سال آواز [انتشارات ماهور] قسمتی از آواز ایشان در مجموعه‌ی سوم هست. در دفترچه‌ی ضمیمه نیز مطالبی در خصوص ایشان یافت می‌شود. موفق باشید.

10:48 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

ممنون که با ما قسمتش کردید.

12:52 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

Besiyaar zibaast,

Violin: Parviz Yahaghi, Tar: Faryang Sharif, Zarb: Jahangir Malek, Ney: Mosavi.

Baa sepaas,
Movafagh Baashid.

5:30 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

خیلی کلی ممنون. کلی خیلی ممنون

9:23 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

نمیشه دانلودش کرد روی ام پی تری پلیر گوش کرد؟

12:18 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

حبیب جان: نه دوست عزیز نمی‌شود. فایل صوتی نیست.

5:31 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

سلام از سایت هفتان اومدم اینجا اما توی این دو روز حداقل ده بار اومدم توی سایت شما و ساعت‌ها این آهنگ زیبا را گوش کرده‌ام. یاد جوانی‌ها بخیر و ممنون آقای ریاضی

10:42 PM  

Post a Comment

خانه >>