Saturday, January 13, 2007

لپ تاپ خراب و حال من نیز هم

با دست خودم سی دی رام لپ تاپ را حین تمیز کردن درب و داغان کردم. اصولا آقایان بلد نیستند چیزی را تمیز کنند (نمی خواهد زحمت بکشید و یادآوری کنید!) بردم دادم به نمایندگی TOSHIBA گفت اگر درست نشود که 99.9% هم درست نمی شود؛ باید سفارش بدهیم که آن هم 2 ماه طول می کشد تا بیاید و 300هزار تومانی هم باید بگذاری کنار. عمرن هم اگر 300 را بدهم. حالا دارم با یک عدد Desktop می لاگم بدون نیم فاصله و باقی قضایا. می رود تا بعد امتحاناتم که تا آخر هفته ی بعد طول می کشد. خلاصه اگر کمتر پیدایم شد بدانید برای چیست. هرچند که پیدا بودن یا نبودن ام هم زیاد مهم نیست!

2 نظر:

Blogger Ali.Mohtashami نوشته...

در ابتدا تسلیت عرض می‌کنم
بعد هم که برادرجان شما و این سوسول بازیا بعید است ها!
نمایندگی کیلو چنده؟
اونم توشیبا توو ایران!!
پیشنهاد بنده اینه که تشریف ببرید بازار کامپیوتر پایتخت
علیرغم همه چیز گرونش ، همون طبقه ی اول یه تعمیرگاه لپ تاپ موجود است که یدونه دست دومش رو برات می‌ندازه و نهایتش سی چهل تومن برات آب می‌خوره
به نمایندگیش هم بگو با سیصد تومن که می‌شه یه کیس درست حسابی جمع کرد بابا جون شما دیگه خیلی بی انصافین
فکر کنم البته معادل ریالیش رو بهت گفته ها ... مطمئنی اشتباه نشنیدی؟!!
به هر حال امیدوارم مشکلت زودتر حل بشه

9:30 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

لرد عزیز با اون چش و ابروئی که طرف واسم اومد تو راه فکر کردم حرف 300میلیون و از این چیزاست خلاصه. نه بابا! قرار شد برم یه دی وی دی رایتر اکسترنال با یه باکس خوشگل بخرم بعد امتحانا. گرون تر در می آد از این 30-40 تومنی که گفتی اما خیالم راحت سالمه.

11:12 PM  

Post a Comment

خانه >>