Sunday, June 08, 2008

ما جماعت وبلاگ نویس


ما جماعت وبلاگ نویس آدم‌هایی هستیم که گاهی راه می‌رویم، گاهی فکر می‌کنیم (+ و +)، گاهی عاشق می‌شویم، گاهی برای فرداهای وبلاگ یا سایت‌مان نقشه می‌کشیم، گاهی از حرف‌های هم تعجب می‌کنیم، گاهی با هم مذاکره می‌کنیم، گاهی فیلتر می‌شویم، و حتی گاهی با گشت ارشاد رو-به-رو می‌شویم.
× نفرات عکس آخر [یادگاری با گشت ارشاد] از راست به چپ حضرات خوابگرد - گاوخونی - ملکوت. با عرض پوزش که عکس‌ها را همین‌جا قرار ندادم. اینترنت پرسرعت قطع است و بلاگر جان به لبم کرد برای هر آپلود و آخر هم نشد که نشد!

پ.ن. یادم رفت اضافه کنم که ما هرچه باشیم در دام عنکبوتی به‌نام اینترنت گرفتاریم. عکس خوابگرد از این www را ببینید. در ضمن به توصیه‌ی همین رفیق معلوم الحال یک عکس از اسباب طرب هم در بالا اضافه کردم باشد که رستگار شوم. راستی کسی می‌تواند حدس بزند این قوری مهربان چند بار پُر و خالی شد؟

7 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

به‌شدت تکذیب می‌شود؛ فتوشاپی‌اند این عکس‌ها

6:59 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

شما بلاگرها چه کارها که نمی کنيد

7:53 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

من هم همان‌ها را می‌گويم که نفر قبلی گفت!

8:16 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

elaaaaahi man fadaaaye oon cheshmaaaye aasheghe oon aaghaahe ke kooleposhtish kheilii khoshgele besham.ghorboonet beram ke darbandi!!(baa arze poozesh az saaabkhune o baanoosh ke khosusi shod in comment)

9:59 PM  
Blogger Unknown نوشته...

ما پنج تا رو کجا می‌بری؟

10:47 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

آقا این کیه خودش رو جای من جا زده؟!
ولی کاش حداقل یکی‌اش رو روی بلاگ‌ات می‌گذاشتی دل‌مون نسوزه!

10:56 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

البته یک کمی هم بالا می رفتین بد نبود... از فضای جایی که رفتین بر می آد که همون اولین قهوه خونه چایی و قلیون رو استاد کردین... :دی

11:17 PM  

Post a Comment

خانه >>