Wednesday, May 14, 2008

شیعیان لبنان و خیابان انقلاب

شهرداری ۳ میلیارد تومان به شیعیان لبنانی كمك می‌كند. خوب بکند! مثلاً می‌خواهند بگویند کمک غیر دولتی بوده و مردم شهیدپرور تهران خودشان با دستان شریف خودشان این مبلغ را به حساب جناب نصرالله واریز کردند تا وقتی حزب الله در این وانفسایی که به‌وجود آورده (+و+و+و...) سلاح خرید یا از این پول جاهایی هزینه کرد، جماعت نگویند دولت ایران به کشت و کشتار دامن می‌زند. ما هم که احمق! اصلاً نمی‌فهمیم دنیا دست کیست و اصولاً کی به کیست. این یکی که در باب خر فرض کردن ملت همیشه در صحنه بود که بی‌تعارف عادت آقایان شده، اما بعد، فقط یکی جان مادرش به این شهرداری نفهم منطقه 6 یا هر قبرستان دیگری که متصدی آسفالت و پیاده‌روهای حدّفاصل چهار راه ولیعصر تا میدان انقلاب است، این موضوع بدیهی را حالی کند که گه زدن و زیر-و-رو کردن و به امان خدا ول کردن جایی به‌نام پیاده‌رو، علاوه بر کثافت‌کاری و گرد و غبارسازی و این‌جور چیزها، خطرات جانی هم برای ملت به‌همراه دارد. تکانی به اعضای شریف بدهید و این معضل ساده را بعد از ماه‌ها حل کنید.
پ.ن. در مورد این موضوع بیشتر خواهم نوشت و دقیقاً با همین ادبیات. اگر نارحت می‌شوید از خواندن آن‌ها صرف نظر کنید.

3 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

با نام خدای مهربان

واقعا تبریک میگم کارهاتون فوق العاده است.واقعا لذت بردم.
در خصوص این مسئله لبنان و دایه عزیز تر شدن آقایان برای همه بدبختی های منطقه، من چند روز پیش یک ئی میل گرفتم از بخشی از زندگی لبنانی هایی که چگونه بخشی از آنها(شاید هم اکثرشان) خوشگذرانی میکنند و ما تو سر و سینه خود میزنیم.این فایل پاور پوینت است ، بد نیست برایتان بفرستم که شما لینک انرا در نوشته خود بگذارید.با تجدید ارادت

5:10 PM  
Blogger Baran نوشته...

این همان لینک است که میخواستم برایتان بفرستم.حدس میزنم قابل عمومی کردن نباشد ولی بهرحال بطور خصوصی میتوان برای دوستانی فرستاد تا کمی با چشم باز تر دنیا را تحلیل کنند.

http://www.4shared.com/file/50432788/ac6f68e3/______.html

با تجدید ارادت
باران

1:49 PM  
Blogger Baran نوشته...

باز هم اندر بای لبنان و حمایتهای آقایان از ....ا


http://www.iranianuk.com/article.php?id=28550

12:17 PM  

Post a Comment

خانه >>