Monday, March 12, 2007

تورم‌زائی!

امروز با یکی از مثلا کارشناسان مالی خیلی خیلی نزدیک به دولت نهم صحبت می‌کردم. طرف عین یک ساعت و نیمی که پیشم بود را مشغول شمردن محسنات نظام مالی در پیش گرفته شده‌ی دولت احمدی نژاد - که 4-3 سال بعد اثرات‌اش هویدا می‌شود- و بد و بیراه گفتن به دول قبلی بود. وسط کار از او یک سوال ساده کردم. گفتم حالا شماهائی که قاعدتا به دخل و خرج‌های دولتی مشرف هستید و اعتبارات دولتی برایتان روشن است چرا کمی از این پول‌هائی که از طرف دولت برای کمک به فقرای دیگر کشورها هزینه می‌شود را برای فقرای داخلی خرج نمی‌کنید؟ با پرروئی تمام نگاهی عاقل اندر سفیه به من کرد و گفت: یعنی شما نمی‌دانی وقتی پول دست مردم باشد تورم‌زاست؟!
مانده بودم چه کارش کنم. فقط خندیدم و سری تکان دادم که بله حق با شماست.

1 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

با سلام در مورد فیلم 300 و کار عجولانه برای بمب گوگلی مطالبی در این پست وجود دارد

http://pazang.blogspot.com/2007/03/300.html

3:48 AM  

Post a Comment

خانه >>