Saturday, December 29, 2007

تغییرات وبلاگی

امروز عزم‌ام را جزم کردم که دستی به سر-و-گوش کدهای این وبلاگ زبان بسته بکشم. آن‌قدر تگ‌های بی‌خود در قالب داشت که خدا می‌داند. همان‌طور که می‌بینید چند تغییر کوچک و متوسط هم در ظاهر آن دادم ولی هنوز کار دارد. طربستان ملکوت که در این دو-سه سال مهمان‌ام بود را هم فعلاً با چشمانی اشک بار به خانه‌ی اصلی‌اش روانه کردم، که هم‌گام با صاحب آن داریوش خان ملکوتی دامت برکاته، ببینیم آخر-و-عاقبت‌اش چه می‌شود تا اگر تغییری حاصل شد و باز اجازه دادند از کد جدید استفاده کنم یا چیزی شبیه آن بسازم و از آهنگ‌هایی که خودم بانی انتشارش بودم نیز در آن بگنجانم. لطف داریوش در این مدت، که حق به‌کار بردن تمام و کمال طربستان را به من عنایت کرد، هیچ‌گاه فراموش‌ام نمی‌شود.
شکلک فید rss هم در انتهای نوار سمت راست، دیگر اظهر من الشمس است. با این که بعید می‌دانم کسی مشتری خبرخوان این‌جا باشد تا به‌کارش بیاید، اما در این روزها گویا وبلاگ‌ها بدون این آدرس چیزی کم دارند.

10 نظر:

Blogger Farbud نوشته...

جناب ریاضی ما که عددی نیستیم برای ابراز نظر، ولی به نظر ما شکل قبلی تایتل‌های بلاگ -که سنتی بود و این‌ها- خیلی دلنشین‌تر و آرام‌تر و کلاً یک‌دست‌تر بود. نبود؟

6:44 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

فربد جان شما بزرگواری عزیز.

والا خواستیم یک کمی مثل امثال جنابعالی مدرن باشیم ببینیم مزه‌اش چگونه است! نستعلیق که البته همیشه‌ی خدا جای خود دارد.

ممنون که منت گذاشتی و نظر دادی.

7:44 PM  
Blogger symoniri نوشته...

البته اگر اون لینک به فید رو بگذارید جایی در بالاترین جای وبلاگ، خب، مشتری‌هاش هم بیشتر می‌شوند. ;)

8:24 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

آقا سید جان! قربان جدت! من اصلاً فکر نمی‌کنم کسی به وبلاگ بنده سر بزند چه برسد که به فید آن محتاج باشد. حالا چون امر کردید در اولین فرصت درست‌اش می‌کنم.

8:58 PM  
Blogger elham نوشته...

اون قبليه به نظرم دلنشينتر و زيبا تر بود .يه چند روزي عكستم گذاشته بودي اونم طرح خوبي بود.به هر حال هركاريش كني ما روزي دو بار بهت سر ميزنيم.

9:15 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

سلام

عید مبارک

10:59 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

اتفاقا من چند بار وبلاگتان را بالا پایین کرده بودم تا یک آدرس فید در آن بیابم. لازم بود این کار.

12:36 AM  
Blogger ....فرید نوشته...

به نام خدا
جناب آقای ریاضی گرامی
بسیار خوش حالم از اینکه این تغییرات خبر از خوش احوالی شما میدهد وای بسا همه اینها ناشی از گذر از یلدایی دیگر است و معجز تفالی به حضرت حافظ تا هنرمند دل به باد سرد زمستانی نسپرد.
واگر در باره دگرگونی های وبلاگتان از من پرسیده بودی باشی(بعبارتی شما در رودربایستی گفتنم بگذارم)این است که هر چه از دوست رسد نیکوست علی الخصوص که این دوست صاحب خانه هم باشد.وبیش از آن اینکه این دوست ذوق وسلیقه خانگی همزمان با نو اندیشی داشته باشد.ما که هر بار از این دگرگونی ها حظ بصر برده و خوش احوال شده ایم.دست شما هم زیر سر ما.وبین این دگرگونی ها آن نمای دست بسیار بدیع بود.فید مذکور هم به نظر این دوستدار شما بالا و در معرض دید جایش بهتر است.خوش باشی
یا حق

1:26 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

دست به هر چه میزنی بزن الا قول عین القضاه ...که من از همان جا فریب وبلاگت رو خوردم

4:43 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

عزیز جان،
هر جور خواستی از طربستان استفاده کن. اگر جایی اشکالی بود به من خبر بده.

قربانت،
داريوش

7:15 PM  

Post a Comment

خانه >>