Friday, April 07, 2006

ریاضیاتِ ادیان

شاید این خاصیت من باشد که با دو دست که فعلا یکیش هم انگشتانش زخم و زیلی است، می­خواهم چند هندوانه­ را با هم بلند کنم. قاعدتا هم کار پیش نمی­رود و می­شود همین که قولی بدهی که مطلبی را ادامه دار بنویسی اما نیمه تمامش بگذاری تا شاید وقتی دیگر!
القصه؛ چندی است که گیر بدی به ریاضیات که مشغولیت درسی دبیرستان بود داده­ام و حسابی هوائی شدم تا باز از صفر ریاضیات را شروع کنم به خواندن. شاید روزی بفهمم زاویه­ی ادیان با هم چند درجه است!
خلاصه دنبال ریاضی­دان عاشق می­گردم! کسی سراغ ندارد؟

3 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

در چه دستگاه مختصاتی میخواهید اندازه گیری کنید ؟ مبدا یی که در آن ایستاده اید کجاست؟

3:32 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

Read these too:
http://www.users.drew.edu/~jlenz/brtexts.html

Especially these:
"Has religion made useful contributions to civilization?"
"Why I am not a Christian"
"Ideas that have harmed mankind"

After all, Russell was a Mathematician too, making important contributions to logical analysis. It seems we need it these days.

2:58 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

سلام عاشق
دنبال رياضيداني ميگردي كه به چي عشق بورزه؟
برات يه گزينه ، يك سالك دارم سالها پيش استادي داشتم اسمش دكتر ميرزاوزيري بود الان مشهد دانشگاه فردوسي درس مي ده فكر كنم بهتره كمي با كتاباش آشنا شي بدردت ميخوره
ssirabi

10:08 AM  

Post a Comment

خانه >>