Friday, April 27, 2007

Perfume

دو ساعت و خورده‌ای اعصاب برای من نگذاشت این Perfume لعنتی. بعد از فیلم جو گیر شده بودم بروم هرچه عطر و بوی خوش است بریزم در دستشوئی و خلاص. توصیه می‌کنم اگر اهل عطریات هستید بی‌خیال دیدن این فیلم شوید.
17-16 تا DVD از این غیر مجازها گرفته‌ام و سخت مشغول‌ام به تقویت زبان انگلیسی. جالب این‌جاست که اول هر فیلمی هم چند دقیقه کلیپ مبارزه با تکثیر غیرمجاز گذاشته‌اند. نمی‌دانند فیلم روی پرده‌های سینمای آمریکا، دو روز بعد نسخه‌ی DVDاش در تهران است. به این می‌گویند مبارزه‌ی عملی با استکبار جهانی. برادران وزارت ارشاد و رسانه‌های تصویری، یاد بگیرند.

3 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

از خواندن پست فتنه هایتان دلم لرزید پس سوشیانت ما کی میاد
دعا کنیم برای امدنش

12:59 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

بسم الله الرحمان الرحیم
سلام علیکم
نام نازنین علی را ذکر کردی
اگر حوصله داشتی نوشته های ذیل
http://rendane.blogfa.com/post-97.aspx
را ببین
منظورم گفت و گوهای بنده ی خدا و سلیمان رضائی و بنده درباره ی قسمتهای مختلف تاریخ زندگی ی علی است

2:45 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

سیدمحمدی:
بسم الله الرحمان الرحیم
سلام
ببخشید
نیاز نیست ذیل مقاله ی مازاریان را ببینی
مقاله ای نوشتم در وبلاگ خودم
اگر حوصله کردی وبلاگ خودم را ببین
مقاله ی بعدی ام هم ان شاء الله به نام لئوی آفریقائی است
قربانت

3:51 PM  

Post a Comment

خانه >>