Monday, November 27, 2006

گذر از خاطرات

نمی­دونم چی شد که دلم هوس «شهر قصه» کرد. مخصوصا اون­جائی که آقا موشه می­خونه.
- گوینده: صبر کن ببینم. اوه. آره. یادم اومد. موشه هیچ کاری نداشت! فقط عاشق شده بود!
- موشه: نه دیگه این واسه ما دل نمیشه... نه دیگه این واسه ما دل نمی­شه...
هر چی من بهش نصیحت می کنم که بابا آدم عاقل آخه عاشق نمی­شه...

6 نظر:

Anonymous Anonymous نوشته...

شیخ اجل هم می فرماید:
زعقل اندیشه ها زاید که مردم را بفرساید گرت آسودگی باید برو عاشق شو ای عاقل....

12:57 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

مثل اين كه شهر قصه كودكي هاي خيلي ها را رنگ كرده است!‌يادش بخير! اجراهاي چند سال بعد را كه ديدم با خاله سوسكه و اقا موشه اي كه ديگر به اندازه سوسك و موش نبودند، دلم گرفت. گذر زمان و پايان كودكي!

11:57 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

من عاشق شخصیت "خر" هستم:
"چطور شد؟ کی بود می گفت خرم من؟"

7:47 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام علیکم. من ماهها قبل کامنتی در وبلاگ شما نوشته بودم. الان متوجه شدم شما جواب مرا در کامنت وبلاگ خودت داده ای. ای رفیق. توجه و اعتنا را این گونه جواب می دهند؟ جدای از "اخلاق"، از نظر "اطلاع رسانی" بهتر است جواب کامنت را چه گونه داد؟ البته شما تنها نیستی. افراد مانند شما زیادند. چی بگم والا. خویشتنداری از کف دادم. ببخشید. موفق باشی. قربانت.

12:44 PM  
Blogger Saoshyant نوشته...

برادر عزیزم. آقا سیدعباس سید محمدی.
محل کامنت وبلاگ جای بدی برای جواب دادن نیست به خدا. شما سوال را در کامنت مطرح فرموده بودی و من نیز در کامنت جواب دادم از این رو که سوال و جواب در یک جا و برای سایر خوانندگان و از نظر اطلاع رسانی سهل الوصول تر باشد. اگر سوال را در وبلاگ خود مطرح می کردید بنده موظف بودم در وبلاگ خود سوال شما را با لینک و جواب ارائه می کردم. اگر اسائه ی ادبی هست بر کوچکی ام ببخشید. والسلام.

3:35 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام علیکم. چه سؤال کنم، چه خبر بدهم، چه نظر بدهم، به نظر من انسانیت و اخلاق و ادب حکم می کند جواب را در کامنت وبلاگ طرف داد. از نظر اطلاع رسانی هم. توضیحاً من که دانه دانه یادم نمی میمند و قرار نیست یادم بماند کجاها رفته ام کامنت گذاشته ام. دیشب هم تصادفاً متوجه شدم شما کامنت مرا از طریق کامنت خودت جواب داده ای. ــ من در کامنت وبلاگ خودم از شما سؤال کنم؟ جدی می گوئی؟ کجای دنیا چنین کرده اند؟ این که از توجیه قبلی ات هم شگفتتر است .ــ اسائه ی ادب نیوده. شما ان شاء الله شریف و مبادی ی آداب و بلکه معلم اخلاق هستی. گرایش به کنترلر گذاشتن و گرایش به جواب دادن کامنت افراد در همین محل، خاص شما نیست. ــ چی بگم والا. در جامعه ای خاص زندگی می کنیم. ــ قربانت. با احترام و ادعیه

2:33 PM  

Post a Comment

خانه >>