از مسئول واحد انفورماتیک شرکت دل آواز (تیم فنی سایت فروش بلیط کنسرت شجریان) شکایت میکنم.
2- شبهاتی در زمینهی فروش بلیط، وجود دارد. بطوریکه در اولین دقایق فروش، خریدار متوجه میشود که تمامی بلیطهای ارزان قیمت به اتمام رسیده است.
3- تمام این ماجرا را به صورت توهین به مردم هنردوست تلقی کرده و خواستار جوابگوئی مسئولین فنی شرکت مزبور میباشم.
4- تکلیف میلیونها تومان پولی که از این راه به جیب بانک سامان یا شاید کسان دیگری ریخته شده و سود آنها که ناشی از باقی ماندن پول در کارتها به علت عدم توانائی در برداشت از حسابها است، چه میشود؟ مردم خسارت دیده کجا باید غرامت خود را دریافت کنند؟
Labels: موسیقی
2 نظر:
سلام بر شما دوستداران موسیقی
دوستان این آبروریزی را بانک سامان بوجود نیاورد بلکه مخالفان این بانک و مخالفان فروش الکترونیک و امروزی شده این کشور باعث شدند شاید هم رقیبهای بانک سامان .
توجه داشته باشید اگر روزنامه ها به این افتضاح دامن میزنند و فروش بلیط کنسرت روی اینترنت را نفی میکنند به خاطر دلسوزی نیست بلکه بخاطر رضایت همکاران دلال و دلال صفت شان است
اگر بانک سامان برای اولین بار اقدام به راه اندازی این سیستم نکرده بود کدام بانک این کار را می کرد ؟ بانک فسیل شده سپه ؟؟
یا بقیه بانکهای حراج شده ؟؟ به هر حال قبول کنید هر سیستمی از بدو پیدایش بی نقص نیست
اگر امروز ناراحت هستیم که چرا بلیط را نتوانستیم آنلاین بخریم ! نیمه پری هم از این لیوان وجود دارد که
بجای ایستادن در صف در گرمای تابستان پشت میز کامپیوتر فهمیدیم که بلیط تمام شده
با تشکر
دوست عزیز! اولاً کسی نگفته این مشکل را بانک سامان بوجود آورده یا بانک فسیل شدهی سپه! اصلاً برای من مهم نیست که بدانم دعوای بین بانکها باعث این افتضاح شده یا نبود جوی عقل در مغز دستاندرکاران و مجریان برنامه که به راحتی میتوانستند از بروز آن جلو گیری کنند!
من از بانک محبوب شما که نمیخواهم شکایت کنم. البته قول هم نمیدهم به آنجاها کشیده نشود.
سوالهای مرا بار دیگر یک به یک بخوانید، شاید متوجه نشدید دلیل فریادهای ما چیست!
Post a Comment
خانه >>