Tuesday, July 24, 2007

Refresh

فکر می‌کنی از ساعت 8 امروز صبح تا الان که ساعت 5:48 بعد از ظهر است، چند بار سایت دل‌آواز را برای خرید بلیط کنسرت Refresh کردم؟
پ.ن. خبری شد بالاخره، اما چه خبری؟ در سایت نوشته:
هنردوستان ارجمند
از آنجا که تاخیر پیش آمده در شروع به کار سایت فروش بلیط های کنسرت استاد شجریان منجر به رنجش خاطر شما عزیزان گردیده بسیار متاسفیم.
تیم فنی سایت فروش ضمن پذیرش مسئولیت تمامی مشکلات پیش آمده و عذر خواهی صمیمانه از هموطنان عزیز، استاد شجریان و گروه آوا، تمام همت خود را به کار گرفته است تا در حداقل زمان ممکن مشکلات پیش آمده را مرتفع نموده و شرایط مناسب برای خرید بلیط را فراهم سازد. لذا با تاکید بر رعایت شرایط توزیع منصفانه بلیط و حفظ حقوق کلیه علاقه مندان استاد شجریان به اطلاع می رساند که فروش بلیط تا صبح روز چهار شنبه سوم مرداد ماه 1386 آغاز نخواهد شد.
خوب با این حساب تکلیف من که 2 روز است تمام کا رو زندگی را تعطیل کردم که بتوانم دو عدد بلیط ناقابل تهیه کنم چیست؟ بهای این سرگردانی را چه کسی می‌دهد؟ دوستان دل‌آواز نمی‌توانست حتی به مغزشان هم خطور کند که از یک سرور قدرتمند برای این‌گونه موارد استفاده کنند؟ هر بار بر سر تهیه‌ی بلیط این کنسرت با انواع توهین‌ها روبرو می‌شویم و دم بر نیاوریم؟ قرار بود دیروز بتوانیم بلیط‌ها را تهیه کنیم، به بهانه‌ی درخواست مکرر هنر دوستان و کذا و کذا به امروز موکول شد، تمام قرار‌هائی که برای دیروز داشتم را به امروز موکول کردم که این خبر آمد و امروز را به فردا. فردا را باز به کی؟

Labels: