Monday, November 12, 2007

گناه دگران بر تو بخواهند نوشت!

این چند پیرمرد به‌عنوان معضل اصلی کشور شناسایی شده‌اند. افزایش سرسام آور معتادین تا جایی که کشورمان در سطح جهانی، صاحب مقام اول هم بشود، افزایش تن فروشی برای لقمه‌ای نان و پایین آمدن سن زنان خیابانی، تورم کمر شکن با وجود رسیدن قیمت نفت به مرز 100 دلار، دزدی‌های منجر به قتل، تجاوزهای به عنف و... همه و همه زیر سر افراد روبرو و چندتایی مثل ایشان است. تمام این معضلات بالخصوص مربوط به شارب و سیبیل آن‌هاست. من واقعاً درک نمی‌کنم که چرا با این همه دم و دستگاه که برادران در اختیار دارند، چرا این چندتا آدم فکسنی را نمی‌فرستند به آن دنیا تا هم بدبختی‌های دنیای ملت شهیدپرور حل شود هم در آخرت از آتش در امان باشند؟ به خودشان هم بگویی فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشند برای سر کشیدن ریق رحمت. فوق‌اش چند صباحی باید 4 تا سازمان اجنبی را بگذارید سر کار و بعدش تمام. با خیال راحت از این که مسببان تمام مشکلات این کشور را از میان برداشتید به رتق و فتق امور بپردازید. به نظر شما بد می‌گویم؟ خوب برادر من؛ تو که بولدوزر آوردی، سرش را کج می‌کردی و نگاهی هم به این چهارتا و نصفی تکیه و حسینیه و خانقاه می‌انداخی. یک فتوای کوچک از یکی از همین رفقای قمی را احتیاج داشت تا بزنند هرچه بوی غیر جمهوری اسلامی می‌دهد را از بیخ بکنند و با خاک یک‌سان کنند. چرا کِش می‌دهید برادران من؟ حیف این همه بودجه و وقت نیست؟ ظرف 2 ساعت می‌شود تمام مکان‌های فوق الذکر را از میان برد. چرا معطلید پس؟

پ.ن.1. از جناب حافظ عذر خواهم که بیت «عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه‌سرشت - که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت» را دست‌کاری کردم. بعد از هفت‌صد سال هنوز گویی این مشکل برای آقایان حل نشده.
پ.ن.2. قبلاً تمام حرف‌ها را در این نوشته گفته بودم. خواستید نگاهی بی‌اندازید.

2 نظر:

Blogger elham نوشته...

خدا مرگم بده اين چيزايي كه گفته بودي به جامعه ما نميخوره اينا فقط مخصوص شيطان بزرگه.ما كه نشنيديم اين مفاسد تو ايران باشه ما فقط يه مشكل كوچولو داريم اونم انرژي هسته اي هست و با تلاشهاي دولت هوشيار برطرف ميشود انشااله به كوري چشم همه

8:08 PM  
Anonymous Anonymous نوشته...

خدا لعنتشون کنه و خانه آخرتشونو ویران

12:36 PM  

Post a Comment

خانه >>